Frossa

Jag kan ju enkelt säga att jag har en hel del funderingar i skallen. Ska jag stanna? Ska jag byta? Jag har idag haft en av de roligaste dagarna hittills men jag är också FULLKOMLIGT slut.. Helt slut.. ärligt. Så slut att jag ska unna mig godis ikväll. Har redan unnat mig en Miller som slukade min tunga och isade i strupen.. Gött med öl minst sagt.
Får bolla lite tankar, pilla med framtiden..

För er som vet så kollar jag ALDRIG på TV... Inte självmant i alla fall. Det blir desto oftare när man är med någon annan.. Men ikväll tänker jag nog joina både fader och moderkakan och titta lite på TV.. ska pillar med lite bilder i photoshop med..pyssla och kanske skriva ut en och annan som ska få lov att platsa i min magnifikt fina ram som jag köpte för över 1 år sedan..men fortfarande inte fyllt med bilder, 2 stora och 6 småbiler.

Nu dör jag. tjau

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0