Groggy

Jag känne rmig alldeles konstig i kroppen efter behandlingen ikväll. Har aldrig varit hos varken kiropraktor eller naprapat men detta var helt sjukt. Han hittade fel på mig lite här och var, rättade till de han kunde på den lilla tiden han hade. Ländkotorna var överrörliga så han rättade till dem på ett mjukt sätt, kändes inte då att han gjorde något. Nu gör det! Kotorna i bröstryggen var a total mess så han rättade till dem med och ända upp i nacken var det wack & rättade till så gott han kunde, hade han tagit i och rättat till hela vägen så hade det nog slutat med en jätteillamående sara och ett resultat som inte skulle hålla långsiktigt. Känner mig groggy redan nu... förvånad att det skulle kännas alls.

Jag rekommenderar honom, har ni ont så är ni i trygga händer om ni går till honom!

Health by hand sweden
Vassgatan 11
271 33 Ystad
Tel 0706-24 24 91


En punkt värd att nämna för att poängtera hans skicklighet. Han frågade hur jag reagerade på fet mat, och jag blir helt galen i magen av det. "Misstänkte det"..
Hur kunde han känna det genom att lägga handen och trycka lite i magen på mig?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0