I brist på annat, formulär snott av emmaebba

Lovar du att vara ärlig? dah
Du heter: Sara Granath
Smeknamn: granath, snuttan, blondie, kurtan, bobbypin-queen,
Låt som när du är ledsen sörjer till? Coldplay - Fix you
Beroende av: Beroende är bara en myt.
Vad behöver du mest just nu: En bil
Vad tror folk om dig? Flummig, onödigt ärlig
Stämmer det? hallå, daah? (förlåt, men dah måste klämmas in som svar på dumma frågor)
Vad får du oftast komplimanger för? min hy ibland.. mina kläder ibland.. är ganska ful egentligen.
Vad säger du för att imponera på någon? Jag är starkare än dig!
Hur imponerar man på dig? Hahahaha, dum fråga.
Brukar du skratta för dig själv? Ja..?
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Klart du ska kasta, kom hit! Vad bra att du tycker det, varför gör du det egentligen?:$
Var bor du? Fröslöv
Trivs du där: Sommartid är det fint här.. Vinter med om det är fett mycket snö. Annars gillar jag det inte. För långt ifrån allting.
Äger du några converse: Ett par röda.
Sprit, cider, vin eller öl: Öl på stranden, vin på festen
oVad har du för mobil: Sony ericsson w380i
Nästa mål i ditt liv: Blockligan, komma in på Polishögskolan
Hur svarar du i mobilen: hej
Vem ringde du senast? Mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Pratade om hans golf som var till salu
 Antal timmar sömn inatt: 7
 Sov du ensam: Nallen i sängen som alltid.
Brukar du komma i tid: på sekunden eller en halvtimme i förväg, beror på vart jag ska.
När mår du bra: När jag satt ett block eller en dundrare i golvet ;)
När blev du fotad senast: Aldrig blivit fotad, är inte den typen.. fotograferad har jag blivit däremot.
 Hur känner du dig nu: Mätt
 Vanligaste färg på dina kläder: grått
Vad tycker du om fötter: Vad är det för fråga egentligen? De sitter där de sitter, fyller en funktion.
Vad saknar du: En hoj..
 Favorit dryck på morgonen: Kaffe, alltid.
 När brukar du oftast gå och lägga dig: För sent.
 Är du blyg? Det är det sista på listan.
Sysslar du med någon idrott: Dah.. volleyboll.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag gjorde när jag var 14. Nu har man väl växt ifrån det.
 Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
 Är du nöjd med ditt liv: Det är idioti att klaga..
Vad är det värsta du vet? När någon ställer frågan "älskar du mig?" och kallar mig svår..
 Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Mer än jag tjänar och ändå lyckas jag få pengar över..
Vad längtar du till? Gotland -09
Har du bra vänner och äkta vänskap? Daah, jag är inte asocial
Vad är det finaste du fått? Ett par röda gummistövlar när jag var 7.. har nog aldrig älskat något så mycket som dem..jag sov med dem på mig..
Om fem månader: Spelar jag fett mycket volleyboll, pluggar fett intressanta ämnen, förhoppningsvis har jag både bil, hoj och ett jobb då med.. Jag söker in till Polis på nytt..
 Om ett år? rullar det väl på :P
Du samlar på: Har samlat på grodor..har alla möjliga sorters grodprylar. Annars.. bio & koncertbiljetter.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen, jag stjälper inte över sånt på andra. Jag ringer andra när jag är fundersam och har något vettigt att reflektera..
 Har du strumpor på dig nu: Ja, kallt på golvet..
Är det okej att gråta: Nej.
 När grät du senast: För någon vecka sen..och det var för att jag jag kom på mig själv att tänka tanken att sluta med volleyboll.. Med DET finns ju såklart INTE.
Bär du glasögon eller linser: Har perfekt syn faktiskt. Supersyn enligt optiker.
Har du piercing: Jepp..
Vill du gifta dig: Inte tänkt över det där..
 Vill du ha barn: Vet inte..
Är du bra på att laga mat: Det är roligt i alla fall!
Är du flygrädd: Nej
Hur vig är du: Som ett kylskåp.
Vilken är din favoritglass: Twister eller Lejonet & björnens morot & apelsinglass!
Tror du på ett liv efter döden: Nej, men man funderar ibland..
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja, sen 27 års äktenskap & några miljoner år innan det.. 
Vilken ögonfärg har du: Blå-grön-grå
Röker du: Det har hänt.
Hur ofta tränar/motionerar du: 5 grr + i veckan.
Vad är det viktigaste i livet? Att man har roligt.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0