Inte illa snutet.

Många bränner många tusen på en shoppingtur för att få ihop något att ha på sig till ett visst tillfälle.

Jag skulle bara byta färgpatroner & utföra lite ärenden åt andra.. Men det slutade med en helt ny outfit (utom skor) för 270 spänn.
Du hörde rätt, tvåhundrasjuttio riksdaler.

Jag fick ett par leggings, ett jätteblått linne, ett lika blått diadem och en skjorta(något längre)
Och detta planerar jag att ha när vi åker til lsthlm nästa vecka för att se brucan! Kommer bli fett najs!
Värmebölja på G ju, då kan det inte passa bättre än med detta + remsandaler och en jeansjacka(sjal behöver jag inte ens skriva för det är självklart)


Nu blir det jobb & även ett nytt försök att göra bra ifrån mig på Jamen.

hajhaj


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0