Något av det värsta jag vet..

Det finns mycket jag gillar.. och saker jag INTE gillar.

En sak jag inte gillar är när pappa säger till mig & mina systrar att vara snälla till varandra när vi är uppe i en intressant och smått hektisk diskussion som jag vet att jag kommer vinna. FAN LÄGG DIG INTE I.

Jag gillar inte heller när folk HELT UPPENBART INTE LYSSNAR när man försöker svara på en fråga eller liknande.

Jag OGILLAR när man gullar med mig också. Ger mig gulliga smeknamn etc. Ni människor kan gå och dö.
Pys har dispens dock.


Värst hittills var ändå när en tjej någonstans ifrån, på något jävla sätt hittat min mailadress och addar mig på MSN och helt ärligt skriver

Är du bi?
Jag gillar att sminka mig!



Vad fan har jag för nytta av att veta det? FÖRSVINN!

Tycker en del människor är så konstiga. Inte för att hon frågade om jag var bi..utan för set där med sminket.. Vem tror hon att hon snackar med egentligen?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0