Poesi

Mamma och jag pratar väldigt mycket. Särskilt när vi åker bil. Jag tycker ofta att hon kör för fort & hon försvarar sig alltid med:

Bättre Omkörd och bortkommen än omkommen och bortkörd.. eller nåt i den stilen..

Vi kommer ofta på saker som är hysteriskt roligt precis just då i bilen..
Som när vi nästan var hemma, Vi hann se att ett rådjur for ner i diket vid bron ca 50 meter från vårt hus.


mamma - ååååh titta igelkotten (En liten igelkott kröp diagonalt på motsatt sida som rådjuret sprang ner i diket på)
jag - shit mamma det är ju en bock!
mamma - vad gör den här vid vattnet?
*på motsatt sida om bäcken ser jag en rådjursget*
jag - nej men ååh.. de har hamnat på vars en sida, det är ju både en bock och en töööös
mamma - eller en kott
(hon syftar på igelkotten) och en gööööös (fiskarna i bäcken)..




haha..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0