RR

Idag cyklade jag ringsjön runt! Duktig kaka jag med tanke på att jag skippade både första, andra & tredje depån för jag trodde det skulle komma många till..tyckte inte jag cyklat så långt. Men jojo, sen var jag i mål och stum i benen som ett as efter sista backen. Fick en medalj & en t-shirt (:

Stor insats för att vara jag, har bara cyklat 4 mil åt gången innan.. Idag blev det 6,5 tjoff!
Nybörjare ni vet.. suck.


         

Tror jag var den enda med Nove Colli-tröjan från italien. Fått den av pappa. Vanligtvis ser alla cyklister likadana ut, INTE JAG! HIHI!

Nu ska jag borsta tangenterna en extra gång innan jag beger mig till Tingvalla, ROLIGT! Meet the tough guys in yellow shirts hahaha (:

hajhaj

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0