Tankeverksamhet

Man kan väl minst sagt säga att min hjärna har gått på högvarv de senaste dagarna och att både kloka och väldigt idiotiska tankar har passerat mitt sinne..
Vädret har symboliserat tankeverksamheten.. även mitt rum som är det stökigaste som finns.. fast jag har lyckats få ordning på det mesta här nu.

Ikväll blir hojen förhoppningsvis hämtad, jag ska ut med Lara i skogen efter det..
Prio på listan nu då.. prova mig fram för att kunna känna efter om det högsta målet är värt att satsa på nu, annars slutar jag helt.
Skaffa bil, sjuk nytta kommer jag få av den på gotland och även senare..
Skaffa ett jobb till hösten.. få ruljans på livet så jag ständigt slipper gå på knäna..


Coldplay - the escapist

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0