Up to date

Fredagen spenderades på en Benelli mellan 5 & halv 7. Väldigt värt.
Lördagen gick åt till att städa mannens lägenhet då han inte klarade av att komma igång själv :P Men när jag kom igång så knackade även hans kuggar igång. (:
Senare blev det ett tappert försök att se da vinci koden med lite spagetti & köttfärssås.. men filmen var för tung för trötta sinnen.
Söndag, långmorning i sängen.. VÄRT. Sen några mil på Hoj :D Jätteroligt men efter 1,5 timme blev jag så kissnödig att jag var nära att kräka i hjälmen, tack och lov passerade vi brösarp när jag var på väg över gränsen så jag kunde stanna & roffa åt mig en toa på en mack. Som tur var blev jag sedd av siste man i ledet (bland 50-talet hojar? Tetterundan för den som inte hängde med..). Inte för att jag inte hittar till glimmingehus.. men ändå..
Lite bilder..

            
Kolla in den "farliga" typen..

   




Nu ska jag ta en macka.. är oerhört trött efter passet i svedala.. som inte var så jobbigt som jag förväntade mig..men jobbigt var det ju ändå...Jag lyckades slå en boll i huvudet på Dan. Han tog ju upp handen, men ANYWAY, jag är BULLSEYE!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0