Blombud

Ligger hemma & har ont i kroppen & i huvudet..tror dock febern har släppt. Känns som det.
Mitt i alltihop ringer det från Trolldruvans blomsterhandel.
BLOMMOR HAR KOMMIT TILL DIIIG! Är du hemma? Fint, då kommer jag med dem!
Ligger i sängen och funderar på när jag festade sist eller om jag kunde komma på något tillfälle som jag var helt borta.. hm.. Nej jag har nog inte beställt några blommor..måste blivit något fel nånstans?
Bilen kör in på gårdsplanen och visst är det adresserat rätt till mig.. men..
En Ros?
Med ett kort..?
INTE VARJE DAG SÅNT HÄR HÄNDER.
Synd jag inte kan komma på vem det är ifrån bara..
Vem är du?

Kommentarer
Erik

Jag vet du! ;)

2009-11-10 17:13:47

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0