Tar till vara på helgen

Helgen började igår. Som tur var. Efter jag lämnat bilen nere på parkeringen och fått skjuts av mammen till fredrik på lilla norregatan så bar det mot Kristianstad i en BMW med blå innerbelysning. Hemskt enligt min mening, men smaken är delad. Fort gick det också, så jag fick ont i magen emellanåt..Kung fu fighting spelades i bilen inklusive poser i framsätet när en fartkamera blixtrade till..suck..
Väl framme så öser jag på med smink & styling i håret & drar på outfiten for the night medan de andra korkar upp en asti.. sen var vi igång.
Jättetrevligt sällskap, verkligen supertrevligt, gott snacks, iskalla jordgubbar(fråga inte hur jag lyckades få en jordgubbe fastfryst på munnen..) och sen vidare till ett schysst ställe mitt i stan nånstans tror jag..ingen större uppfattning på vart vid det laget. Udda folk där inne, förvånades övermedellängden som inte verkade existera. Antingen var folk superlånga, jag ingick i den kategorin, eller så var folk SUPERkorta.. Ni skulle sett!
Väl hemma igen så blir vi serverade pasta med kassler (jag fick köttbullar) och vi kom i säng mätta & glada..något störda av en redan slocknad Fredrik, men är det all inclusive så är det.
Nu ska det käkas fläskfilé med berömd ädelostcreme & klyftisar, sen bär det till svedala där Vickan spelar match & sen bio med Micha (: Paranormal Activity är det som står på schemat!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0