Att följa med någon annanstans

Jag vill bli polis och kommer satsa på det tills jag kommer in, det är det jag vill bli. Under tiden pluggar jag, jobbar lite och tar det lugnt. Spelar volleyboll såklart.. Och har väl inte planerat in mer än så.. Nu såklart när Aaua åker till USA imorgon bitti så får man lite bortlängtankänslor.. som det ser ut nu så blir det inget Gotland -10..utan en sommar hemma i Skåne, med jobb på Kronovall.. Jag fick ett erbjudande om en biljett bort härifrån i somras..men då hade jag redan skrivit på ett kontrakt som binder mig här minst 1 år.. Men flyttar man så gör man ju.. Så jag kanske drar lite i planen i januari 2011. Om jag inte kommit in på polis innan..sticker jag kanske till Bryssel då?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0