Big No-NO #2

Något av det värsta jag vet är att bli övertalad. Att bli tjatad på. Att få samma fråga om och om igen. Tappat minnet eller?!

Träningen ikväll gick OK.. Har fortfarande mer att ge och jag irriterar mig på mig själv för att jag inte får ut det.
Nu sitter jag på min feta röv igen och försöker lägga upp en plan för imorgon.
Gå upp 0715.
Frukost, dusch & getting ready.
Köra hemifrån 0840 för att komma med tåget 0910.
I stan 10 för att kika på buttericks(hitta gaddar till nästa helg, haha) handla myströja på gina och tigermössa på HM innan man traskar till Baltic Rehab där de ska ta sig en titt och skrynkla pannan för min rygg.
Efter det en fet-FET-stor KAFFE.
Senast i Ystad igen 1530 för att öppna på yes 1600.
Hemma runt 20..för att äta och ladda för lördag.
Match mot Örebro i Svedala Sporthall, 1500. Be there. Inträde 50 spänn :P

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0