Lite pepp (:

Imorgon ska det pluggas på dagen och jag ska lägga på vinterdäck på bilen..Intressant. PÅ kvällen blir det träning som vanligt.
Fredag, sovmorgon tänkte jag mig men kanske någon form av vettig syssla på dagen. På kvällen är det repan på YES, såklart. Hem, äta, packa & lägga fram prylar för lördagen. Kommer resa hemifrån ca 0530 för att koma med tåget 0610 från Ystad. Kul.
Spela match i Lindesberg och allt i mitt huvud säger att vi kommer piska dem, det är bara seger som finns i mitt huvu i alla fall. Vi kommer senare vara tillbaka i Malmö ca 2250. Kul..
Upp igen på Söndag för jag ska se allra käraste Pys spela match & oj som det ska fotograferas då :D Sen massor av mys på kvällen och lite intressanta diskussioner och planer följer..HÖHÖ!
Vi fick överdragsoveraller, t-shirtar & väskor idag. GILLAS!




Nu ska man bara komma i form också så langar vi lite extra pepp på det.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0