NICATOR

Jag köpte en dator av min far, som han köpt från ett företag som heter Nicator. Bra företag, pålitligt, bra produkter och hjälper en gärna när man får problem.
Datorn hur som helst, smälte samman efter 1 månads användande. Jag har garanti, så det är inga problem att skicka in den för att få den ersatt.
Nu, 4 veckor senare får jag äntligen den nya datorn! Jätteglad! Öppnar & smäller upp den!
Jag visste redan innan den skickades till oss att den skulle innebära 40 Gb mindre minne i hårddisk, men för mig spelar inte det någon större roll då jag har en extern hårddisk också där jag backar upp allt jag har.
Startar datorn och väntar förväntansfullt medan fläkten drar igång, ljudet går igång och skrivbordsbilden är uppe.
Vad i helvete? Vad är det för fel på upplösningen?
Går in i Anpassningsverktyget för att ändra. Det enda möjliga är att ställa in LÄGRE & SÄMRE KVALITÉ.
FÄRGERNA KANTAR SIG JU!?
FÖRVÄNTAR SIG NICATOR FULLPRIS FÖR DETTA!?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0