ooh, what the hell I just can't win for loosing

Jag känner förakt. Ett förakt som jag inte kan förklara. Ett förakt jag inte riktigt vet vart det kommer ifrån. Är hon en terrorhäxa eller vet du att du inte kan hålla fingrarna borta från mig..?
Bådadera är lika värdelösa..
Jag brukar lösa mina psykiska tvister i mig själv genom att förändra. Jag älskar att förändra och uttrycka.
På tisdag klockan 10.00 Trampar jag in på Vip-Klipp och sätter mig i stolen framför Ävaah(Julia) som ska få förändra och skapa något nytt.
Jag gillar förändring, jag gillar nytt.
Efter det ska jag nog handla fika och traska till Mariagatan 15b och kramas med Krill och Milton. Om det är väder kanske man blir ute.
Jag ändrar lite i bloggen som ni ser..som jag också tidigare nämnt.
Temat är..enkelt & diskret...men ändå..ROSA! Banner kommer!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0