Ovanligt för att vara jag. Väldigt ovanligt.

Idag var jag på Baltic Rehab för att få någon form av diagnos på vad som är fel på min rygg..
Får ofta ont, ibland domnar benen när jag tar ansats till anfall alternativt blockar..detta har hänt på 2 träningar varav jag fått bryta den ena.
Diagnos enligt följande, tredje eller fjärde(kommer inte ihåg vilken) kotan i ländryggen skjuter ut ovanför de andra. Min rygg har för lite rörlighet bakåt plus att muskulaturen på höger sida är kraftigare än på vänster (vilket är konstigt för jag är högerhänt och anfaller med höger så där borde jag vara muskulösare på vänster sida eftersom muskulaturen jobbar diagonalt), hur som helst så orsakar muskulaturen på höger sida obalans då de hela tiden blir kortare & på så sätt drar i vänster sida som jobbar febrilt med balans och streta emot. Nåt sånt i alla fall. Fått en massa töj & styrketräningsövningar att jobba med :P kul. Alltså inget om korta muskler på baksida lår som vi först trodde när benen domnade..
Innan jag stack till BR så gick jag på stan en sväng, hittade en mysig tröja på Gina..och sen traskade jag mest runt och glodde. Efter BR stack jag till Entré..tänkte att jag banne mig skulle se hur det såg ut, aldrig varit där! Vilket är fy och skam egentligen med tanke på hur länge det nu funnits. Mysigt, men rätt stort...för att vara Malmö då såklart. Gick in i nån butik som hetter New Yorker eller nåt sånt..där var så mycket grejer att allt bara snurrade för mig..very weird..eller så var jag bara trött & hungrig..och sugen på kaffe. Det jag skulle komma till hur som helst är att jag inte på heeeela turen gick in i en enda..
SKOBUTIK!


SKANDAL!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0