Vad är drömmar?

Ända sen jag var en liten kid har jag haft ofantligt mycket mardrömmar..Det finns flera teorier om vart mardrömmar kommer ifrån. En del påstår att de kommer utifrån rymden, andra säger att det är meddelanden från andra sidan om vad som kommer ske..därav drömtydning osv. och sånt skit. En del påstår att det är aktivitet i hjärnan efter allt man upplevt som helt enkelt utvecklar en, vilket är förståeligt eftersom det är så mycket nytt när man är barn.
Det enda jag nu kan konstatera är att..ja, det låter as-konstigt och jag vet inte om jag övertygat mig själv än.. men jag dör ibland i mina mardrömmar.. De har inte riktigt slutat än, men det är ju självklart inte lika frekvent som när jag var liten.
Jag har dött i mina drömmar.
Alla gånger har det hänt något konstigt dagen efter. Något drastiskt och jobbigt. Drabbat någon i närheten.
Jag har dött flera gånger.
Jag vet inte vad jag gör nästa gång jag "dör".
För natten till idag så "blev jag skjuten".
Men det är säkert något som min hjärna målat upp efter det jävliga beskedet man fick idag. Bergis är det så.. och då behöver man ju inte bry sig om det här inlägget alls.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0