Att komma ikapp

Jag känner väl att jag har en svacka nu, allt går inte som jag vill, det blir antingen för tidigt eller för sent..jag kan helt enkelt inte tima mitt anfall, jag kommer inte rätt till bollen.. Det GÅR INTE!
Vad gör man?
Något helt annat såklart..så ikväll gav jag mig på ett danspass för att fokusera på något HELT annat.
Även om jag gör andra saker, pluggar, skriver, städar, går på stan...så tänker jag alltid på volleyboll, vad jag gör bra, vad jag inte kan få att fungera, vad som stör mig, vad jag vill lära mig osv osv.. Nu under danspasset så hade jag verkligen fullt sjå att få ihop händer och fötter att göra olika rörelser till musiken i takt med alla andra..SVÅRT!
Dels dansen då för att få volleyboll bort ur huvudet.. Jag har dessutom startat min nya sockerfria dag idag. Ska skippa godis och allt vad det heter framöver, slimma till kroppen, få i mig det jag behöver. Lugn, jag äter som en mastodont av det jag "får" äta. (: Kommer bli fett bra. Har precis stekt upp zuccini med champinjoner & vitlök.. med det pasta, kyckling, grönsaker av alla slag och fett mycket KESO.

Note: Älskar att spela i svedala, we got the feeling!

over & out

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0