Dag 1 avklarad.

Turnering, minigrej av det i alla fall i Köpenhamn.
Dan är världens bästa tränare, Jörgen arbetar upp sig fortfarande. Ni är bra.
Det var kämpigt att få spela så mycket som jag fick idag, vilket bara är ett plus egentligen..lite uthållighet har ingen dött av.. men jag blir ju så förbannat trött. Förbannat trött.
Andra matchen var intressant eftersom vi då fick en Center som var hela 195(ja, tjej) lång att tampas med. Hon var ju inte snabb, men det var krångligt att blocka när hon slog över allt som jämt..
Nu är alla kläder tvättade och jag är lite småsugen på att gå & lägga mig.. Lyssna på regnet, drömma mardrömmar om höst.
Massor av mardrömmar om höst.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0