Det gick från botten till toppen

Jag har inte fått besked från antagningen än. Jag har inget jobb jag kan falla tillbaka på om det skulle bli skit utav det. Jag har fått fel blanketter till historian på komvux så där är jag körd. Tills klockan 16 idag. Jag har ringt runt hela MAH för att få tag i någon som kan hjälpa mig men utan resultat. Jag skickade ut jobbansökningar lite sporadiskt under dagen..den sista runt 14..sen gav jag upp och började plocka med annat hemma innan jag for in till stan för at lämna av en skiva och jobba på YES. Jag snoppade av en som jag..har lite sämre tycke för just nu - SEGER! Direkt efter ringer Johan från Kronovalls slott och jag ska nu provjobba på Fredag. Fick iofs mail från Fransisca också att hon skulle skicka historieblanketter..men tror jag är körd i alla fall..fint att hon försökte hjälpa mig. Under kvällen får jag mail från den sista nissen jag försökte nå för att få hjälp, att han jagat på antagningen och det kommer tas in en handfull studenter som står som reserver..dvs att jag får klart besked inom 1-2 dagar. Imorgon ska jag fika efter skolan, och i skolan ska jag gå med Kakan. FRÅGA?!?!! KAAAAN DEEEET BLIIII BÄTTREEEE?!?!?! Nu ska jag bara få allt att fungera i praktiken med. hähä

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0