Hopeless!

Har nu jagat antagningen, jag har även jagat studieadministratören, även studiekoordinatorn.. Helt ärligt, det är ett jäkla konstigt system de har på MAH. Alla man pratar med som man får lit ehopp om att hjälpa en är jävligt VRÅNGT INSTÄLLDA. Har i min uppgivenhet söökt flertalet jobb idag, bombarderat, lusläst metrojobb.se och platsbanken.. vilket liv. Gick ut med min jävla hund i blåsten. Jag önskar jag var hund ibland. Slippa tänka på högskolor, jobb & diverse saker som ska gå ihop i livet. Fick ansökan till Polisen skickad igår, tummen upp på det :D Hoppas det går bättre den här gången. Nu ska jag ut i blåsten igen, sen väntar en kväll på YES - såklart! hajhaj

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0