Musik.

Senaste 3 dagarna har jag haft dåligt med musik i bilen, mer än radio då..och det för att jag har varit lat & glömsk nog för att inte få in Ipoden i huset för att ladda den. Idag laddade jag den..och maj gaaad it was GOOD.
Dagen börjar med ett besök på blodcentralen där jag ligger & mår illa & är yr efter sticket i armen..det lugnar sig ju såklart medan man klämmer på en gummigrej så blodet ska rinna ur kroppen snabbare.. men sen när det är dags att känna metallen glida ur kroppen igen så kommer illamåendet tillbaka..suck.
Hälsade på Marcus, Krill & Milton på BB innan jag rullade hem i regnet igen för att dega bort hela eftermiddagen då huvudet på ett annorlunda vis sved och kändes luddigt.. Trodde inte jag skulle orka pallra mig till träningen, än mindre klara av den.
Men nu sitter jag här, ganska kry & jag klarade träningen UTAN att svimma, vilket jag har rustat mig för. Jag klarade det, men nöd & näppe i slutet när vi sprang tysken. Jag ger mig inte helt enkelt. Man SKA... INTE... GE...SIG!
Lite mer musik & sen en kopp sömn tack.
Jävla järntabletter gör en kul i magen.
Imorgon Malmö troligen om min jävla bok kommit in på akademibokhandeln.
över & ut

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0