Saker jag inte gillar.

När folk inte kan säga vad som är fel, kan man inte det så ska man inte gå runt och sura. Åt helvete med er människor.
När jag får ont i ryggen, det är drygt att stabiliseringsträna hela jävla tiden, jag har inte alltid tid och då får jag ont. Åt helvete med min rygg.
När saker inte fungerar, teknikens under..se till att fungera annars blir jag argare än jag är nu.
När jag folk inte vet vad "ge och ta" betyder. Det begreppet används inte bara i förhållanden, det existerar överallt..lite ödmjukhet, Tack!
Hormonbomber, visst alla går igenom sina faser lite olika i livet men för helvete, lite självkontroll tack.
När folk inte fattar hur system fungerar, läs på, lär dig, använd i praktiken. Behöver inte vara teknikens under hela tiden, sociala system existerar faktiskt.
Jag är irriterad och trött.
Tåg tar jävligt lång tid att åka.
Jag har ont i kroppen.
Jag behöver någon.
bilden får representera mina feelings nu. Ledsen.
Jag träffade en mysko kille på tåget idag som ska måla en tavla åt Zlatan..haha ska man tro på det?
Desperat.
hejdå.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0