Supplaaaaaajs!

Copycatsen fyller 25 idag & jag är nu hemma från överraskningsfesten som blev anordnad åt dem! Jättemysigt!
Laddar upp lite bilder imorgon, de är inte jättelika..but still copycats!
Grattis katterna!

Nästa ämne.
Som alltid när jag ska hylla musiker.. Oasis är fortfarande bäst! Bäst! Bäst!
Finns inget band som kan få mig att komma till så god ro som Oasis. Tankarna, känslorna, smakerna..Är det tack vare att jag började lyssna på dem under den hittills mest traumatiska perioden i mitt liv eller vad är det som väcks i mig när jag hör deras musik?
'cause my family don't seem so familiar..
Vad händer?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0