Vädersjuka

Det är säkert många som får huvudvärk när vädret slår om, det blåser mycket, regnet piskar eller solen står på ovanligt mycket jämfört med dagen innan.
Mina hund, Lara, är OTROLIGT vädersjuk. Hon har legat på samma fläck i huset i snart 2 dagar. Hon vill inte gå ut, hon vill inte gosa, hon vill inte ens resa sig för att få ett tuggben.. hon tvingade sig själv att resa sig igår när mammen lockade med blodpudding. Hemska hund som äter sånt :P
Jag kanske överdrev, hon kommer ju om man kallar på henne lite bestämt. Men det är TUNGA steg, djuuupa suckar.. Och det är sååååååå jobbigt att gå ut på promenad.. Så snart man kommit innanför dörren igen så sjunker hon ihop till en liten klump på golvet och andas ut och somnar.
Trötta hund.
Över till något annat.. Fredagen var planerad med festligheter i Lund, jag har köpt kläder, slängt ihop en lista på spotify och till och med traskat in på systemet en runda.. Tro fan att man blir uppringd precis när man kommer hem igår.. och blir ombedd att jobba tidig lördag & söndag..inte nog med det så ska jag jobba lördag natt också! Hej och hå! Får stryka party på fredag helt enkelt.. suck, men det är väl inte hela världen I guess.. Jag tycker ju om att jobba där och jag behöver pengarna :P
Nu blir det scrubs & lite plugg..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0