Donut bun!!!

Önskar verkligen jag hade längre hår nu så man kan få ihop den där coola donut-bunnen som tjejen visade! Skitcoolt!

Antagningsbesked 2 har kommit och det verkar bli kriminologi till hösten, skoj skoj skoj (: Hoppas få lite svar på de ansökningar man skickat iväg här och där också..ett deltidsjobb hade inte varit fel så man kan leva lite (leva lite = köpa inredningsgrejer till lägenheten)

Har väldigt ont i kroppen efter träningen i tisdags, vilket är helt sjukt. Körde bröst-maskin & det är det som gör mest ont nu. Armarna har ju förvandlats till chickenwings nu under senaste månaden. Längtar oerhört efter volleyboll(då jag inte ens gjort ett fingerslag sen jag åkte hit i juni) Längtar efter YES, allt folk & träningen..har en liten önskan om att solariet ska vara igång när jag kommer hem.. Så man slipper se ut som ett spöke den här vintern också. I annat fall få jag väl ta fram verktygslådan & bygga lite själv så man kan få chans att sola (: Nej jag solar inte särskilt mycket, varannan/ var tredje vecka. Mest så man slipper bli likblek som jag redan är(snäppet innan genomskinlig) plus mina mörka ringar under ögonen som jag oturlit nog är född med och kommer få leva med resten av livet.

Nästa söndag kommer Fredrik. Lovelovelove!

Här få ni en låt som är sypermys

http://www.youtube.com/watch?v=9W4StV5CCHA


Over & out (:

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0