Fem dagar hemma

Och det känns som om jag aldrig varit iväg...inte mer än att det är vädigt mycket gull här hemma. GILLAS. Men jag tänker inte åka iväg för at få mer av det. Fredrik, keep it up ;D hihi

Blev Ifåne i förrgår-kväll. Och fredrik har fåt sitt microsim idag. Det ska bäras till Nova lund, dels för att hitta skal till min iphone som kanske trillar sönder vid näsa tappning och för att preventera att Fredrik tar min av "misstag". Vi ska även hitta kalas-presenter till Kristna & Milton som har kalajs på Söndag. Ska bli myspys!


Ikväll har jag en light plan att gå igenom alla bilder från Gotland som jag pratat om.

Nästa vecka ska Karro få för RÄKA. ;(


over & out

Kommentarer
Karro

det är ny vecka och jag har inte fått för räka, Din RÄKA!! skärpning.. :D

2010-09-01 15:24:46
URL: http://linapinakarlsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0