Hemma

Jepp, jag är hemma igen. Sitter i lilla rummet på min lilla pall och känner gumpen rasa utför kanterna..härligt. Tecken på en bra sommar kanske..eller bara för lite träning.
Skönt att vara hemma igen, känslan att åka ifrån Gotland den här ånen var inte lika hemsk som vanligt. Berodde säkert på att min alldeles egna riddare hämtade hem mig. Vi hade ju en avslutande semestervecka innan vi åkte hit.
Bilder kommer, måste rensa bland dem först. Tog ju sisådär 600 bilder. Awesome!

Jag ska träna volleyboll ikväll. I Svedala. Trots att jag sagt att jag inte skulle.


Men det kliar i fingrarna.

Jag har tjänat 200 kr för mycket i sommar också. Kanske = Lägre studiemedel = Precis vad jag behöver = Not!


Nu ska jag ha jordnötsmacka.

Over & out

Kommentarer
Anonym

bra fortsätt träna din lilla räka // Karro :)

2010-08-27 13:06:39

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0