Sista etappen

Nu har man spenderat en helg på High chaparral. Visst var det trevligt men jag tror jag kom dit under fel omständigheter, folket var bra & maten var bra men att ha längtat efter sin man i 2 veckor och baravilja umgås med honom gynnade inte HC, om man säger så.
Den 15 aug. är det dags för en efterlängtad semester, grottäventyr i Lummelunda, tandemcykel på Fårö, besök på stora Karlsö står på schemat bland annat. Sweet stuff!

Idag fick jag även en efterlängtad kallelse till Pliktverket. Ska göra tester inför Polis. Har nuvarande 50% chans att kanske få utbildningen! Goda chanser alltså! Riktigt glad blev jag, men med visst avstånd eftersom inget ännu är hundra som sagt. Glad för chansen jag får hur som!
Denna pepp fick mig att trampa ner till gymet i Kustparken. Väldigt motiverad slängde jag på de vikter jag brukar. Kort sagt kommer jag ha ont i kroppen imorgon. Har ju bara löptränat hela Juli melan 5-10 km distans där och då..

Älskling skickade ett mms för några minuter sedan..han & hans bror har köpt vars en F-kart. Ibland förstår man inte hur eller varför.. "Bara man har roligt" I guess.


Peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0