Slutet är nära

Isak kom precis in till mig, jag sitter och läser bloggar. Han satt och pratade om kåda i håret och undrade varför jag gillade hundar bättre än katter.. och hur man bär sig åt när man spelar fotboll med en hund. Han gillade sitt tennisbolls-koncept bättre.

På söndag tar min sista jobbdag vid. Det känns mysko. Jag kom hit den 27 juni. Det är längesedan. Trodde inte jag skulle palla den här sommaren. Har längtat efter Fredrik så otroligt mycket.
En del har ju hänt.. Jag har ju adressändrat, men ingen kan väl ha missat det. Jag har upplevt high chaparral, kört för många mil med bilen. Jag ska få upptäcka Gotland innan jag åker hem, det är nog det största plusset. Med tanke på att kag ska få göra det tillsammans med Fredrik.

När jag kommer hem kommer besöken på YES & Rehab bli ytterst frekventa. Saknar mina gym och jag känner mig tjock. Har ju en dröm om några kilo lättare till nyår. Måste ju börja få ihop en ny nyårsklänning snart kom jag på bara för det.

Den 28 åker jag till Ullared med mamma. En hel del inköp ska göras. Kalas för milton & kristina på söndagen (: (Om jag int eär helt fel på det????)
Sista augusti är det dags för sluttester inför polis. Hade varit såååå roligt att få den där distansutbildningen. Har flertalet visioner om vad jag vill jobba med när jag är fäärdig polis.


Nu ska jag ta hand om lite tvätt. Kanske förbereda lite packning? (:


peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0