8 dagar kvar

..till Jul och jag har fortfarande klappar kvar att handla, förstå ångesten jag lever i just nu. Lägenheten är städad nu i alla fall och ha rjag tur slipper jag göra det igen innan Jul. Vi har inte handlat julskinka ens. Julkorten MÅSTE bli skickade idag..jag har inte ens köpt dem...:(
Har inte heller ätit en endaste lussebulle, så funderar på att handla lussebullskit när jag ändå ska handla julkort.


Övergången till YVK är förresten gjord så jag kommer spela match på Lördag.. Ska minst sagt bli intressant. Alla tror på vinst, men jag tvivlar då det finns lite attitydproblem i laget. Men förhoppnngsvis tar folk sig i kragen så att vi får ihop det, så alla är glada och hjälps åt i laget.

Lyckades förresten sträcka en muskel i skuldran-upp i nacken på Combaten i tisdags, men det verkar otroligt nog som om det har släppt! Det hjälpte alltså att värma, sträcka och ta det försiktigt igår (: Ganska nöjd faktiskt.

Nu ska jag ta tag i julkortsfrågan. Peace.

Kommentarer
Pys

Är det sant? Du kunde inte vänta med övergången va? ;) Gullunge

2010-12-16 17:19:04
URL: http://ecrownleaf.blogspot.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0