(:

Mot alla odds så fick jag fira jul hemma med päronen igår. Det var tufft, det var svårt och det var skrämmande att ta sig ut till fröslöv, glad at jag inte körde! Det var snötunnlar hela vägen och påkvällen när Fredrik hämtade mig så satte v oss i en driva & fick gräva järnet innan vi kunde köra hem.

Idag vankas det middag, hoppas de röjer utanför fröslöv så päronen kan komma.. känns lite trist annars.. Menmen!
Mat ska lagas i mängder, flying jacob bli det (:


Jag fick en massagedyna av Fredrik i julklapp. Han är min hjälte!!


peace

Kommentarer
Leia ♥

Låter som en bra julklapp :)

2010-12-29 14:21:43
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0