Irriterande.

Nu har jag bestämt mig för att gå ner min 8 kilos övervikt.

Väldigt tråkigt men jag ska nog ta & kämpa lite framöver. Går ju bara runt & gnäller hela tiden, inte så himla kul för alla som tvingas lyssna.


Sallader & träning x10, här kommer jag.


Det som hamnade ovanför linjen skulle pubbas igår, men jag har väl som vanligt tryckt på fel knapp & sen blev det inte fler inloggningar på bloggen igår..

Nu ska jag ta tag i slutspurten av tentan, göra färdigt den sista lilla halvan av sista uppgiften(bara 1 sida text) och sen ska man läsa igenom allt så man har fått med det som verkar relevant. Har inte jättestora förhoppningar eftersom det gått så trögt hittills, tycker jag obbar på hyfsat ändå.. menmen, jag är ju naiv och barnslig som tror så. Kanske ska satsa på att må lite sämre och få mer ångestkänslor, det blir det säkert mycket bättre av..

Eh.. ah.. Hur som, min viktplan, 8 kilo på 3,5 månad, innebär knappt ett kilo i veckan. I can do that? Nej men det är väl inte supermycket som ska ändras mer än att jag måste träna mer ä nu & variera träningen mer så det inte bara blir volleyboll. Måste träna mer i vilket fall som helst eftersom det nu är bestämt att jag, pappen & storstrumpa ska cykla halvvättern i sommar. Då kan man väl lika gärna "komma igång"

Förresten, ni som har iphone, använder ni nån app som funkar med blogg.se när ni mobilbloggar eller ni använder safari?

peace

Kommentarer
sigrid

sv: kan nog vara världens godaste tuggummi! Kände inte ens nåt sug efter att fika efter en hel eftermiddags grupparbete (och vi brukar annars fika typ heeela tiden!) haha! Tyvärr tror jag inte att de finns i sverige än. En kompis hade med sig dem från usa, damn...

Jag brukar ju mobilblogga från min iphone men dumt nog finns det ingen app. Det går inte heller att använda blogg.se via safari utan man måste mms-blogga, alltså skicka bild och text i ett mms till 073-0121163 (tror att man måste registrera sig först). Himla klurigt och jättedumt tycker jag!

2010-12-11 11:34:52
URL: http://positivetension.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0