Statistikuppgift.

Jeppm jag pluggar på som bara den.. Ju st nu en uppgift om kriminologins informationskällor. Halvintressant, men mycket logik. För en gångs skull lite logik!
Hämtade min omtenta i måndags och äntligen är den avklarad, 7 poäng till mig. Hemtentan hämtade jag också där jag prickat in 9 / 10 poäng på en fråga och 5,5 poängpå en annan fråga. Helt okej til att börja med, men sen var det tydligen inte alls bra på de andra 4 frågorna..så de måste jag komplettera. Blir lite irriterad på varför det ska vara så vårt att pricka in poän nä rjag tycker jag nämnt det mesta om det mesta.. Men tydligen räckte inte det. Och att vår kära lärare lägger genomgångarna på väldigt dåliga tider så alla i klassen missar dem är väl heller inget plus..



Och nu har man pratat med emma på skype i 2 timmar & diskuterat vad man ska ta upp i texterna eller inte.. Och så har man pratat antagningsbesked & annat kul som är roligare än plugg. Typ jordbävningar och dålig musik.

Nu ska jag fortsätta skriva. Peace


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0