Tingvalla

Jepp, jepp! Ikväll ska man sammanstråla med det gammal lirargänget på Tingvalla för en lång natt med mat, dans och fylla. Start 1830- för ätande gäster & 2130 är det eftersläpp för de som bara vill skaka rumpa till Lasse Stefanz fram till 0200. Trevligt, trevligt!

Fredrik väckte ju mig såklart nu när han skulle iväg till jobbet och jag kunde helt enkelt inte somna om. Nu sitter jag här på min tjocka rumpa igen. Har diskat lite& putsat spisen..det borde städas invändigt med egentligen. Faktum är dock att jag är mer sugen på attköra in till Ystad & lämpa av ett par riktigt lila strumpbyxor till Pysen (som jag lirade volley med igååååår, like good old times, riiiiiktigt roligt!) Samtidigt som man kanske kan glo i lite affärer, kanske köpa en julgran på rusta..En Julblomma kaske hade gjort sig..

Är förresten mäkta stolt över min skottningsinsats igår..efter 4,5 timme hade jag hittat gårdsplanen, infarten, trottoaren, min lilla bil och även flyttat LIDL-skåpbilen som har ett sjukt känsligt antispinn-system..(dvs att minsta lilla halk så släpper gasen och man kommer ingenvart).. Men jag lyckades med detta åbäke. Fredrik och jag är ense om att det kanske går att köra in Min bil i Skåpbilen, bara för att ni ska få en bild av hur liten bil jag har och hur stor den här skåpbilen är..

Det snöar kopiös mycket ute just nu, man kanske ska strunta i den där stadsidén.. Kanske plugga lite istället.. suck!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0