Tredje advent

Älskling försov sig idag.. egentlien med all rätt med tanke på hur många hundra timmar han jobbat senaste 2 veckorna och han har inte ledigt förrän till helgen. Känner mig lite skamsen eftersom han jobbar så mycket, men vet ju samtidigt att det inte är för min skull han jobbar så mycket. Det är ju den där förbannade butiken som invigs imorgon. Han är duktig den där, min karr!
Har lite alla möjliga idéer för dagen måste jag säga..  Skulle vilja handla min julgran på rusta och plantera ut den i lägenheten, jag skulle nog också vilja börja kika lite på min kompletering som jag har att pyssla med utöver det nya som vi får imorgon. Hoppas på att vi bara sk ajobba 2 & 2 med uppsatsen..kommer bli fett bra i så fall eftersom jag ska skriva med Emma. Flitig & duktig dansös men också pluggis, hyfsad plugis iaf , inte tråkig pluggis som man gärna föreställer sig, utan på ett roligt och bra sätt.

Jag önskar mig ett spännande jobb i julklapp, det hade varit godis för resten av året.

Och förstås den här klockan som jag drömt om i flera år men inte hittat, äntligen har den här kommmit till världen med ett hyfsat mänskligt pris.. Säger inte vart man hittar den förstås, alla får inte ha den. Förlåt.


En kopp kaffe till.. sen är jag redo för dagen som ska bli lite nyttigare än jag framställt den här.


peace


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0