Vår SSO-uppgift.

Det visade sig igår att jag har lagt ner lite mer tid än nödvändigt på vår SSO-uppgift. Jag var stensäker på att det var inlämning som på alla andra uppgifter, men nejdå, Vi ska bara redovisa en powerpoint and that's it.. Skönt..men lite snopet och lite irriterande eftersom det var den roligaste uppgiften att genomföra.. Så får man inte visa någon form av engagemang och spirit för det..

Hur som, Det är snöstorm utanför och jag ska idag göra ett tredje försök att ta mig till Ystad, kommer nog få lov att köra nån timme i förväg så man slipper stressen som oftast är det som sätter en i diket. Sen hur jag tar mig hem ikväll är en annan femma, kanske inte är några andra idioter ute då så man får köra i lugn och ro. FUN!

Måste skriva lite idag med, kul. Inlämning nästa Fredag.

Peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0