Drömmar

Nu några mornar senaste veckan har jag vaknat och kommit ihåg drömmar som gett mig gåshud. En dröm handlade om att jag var singel och vad jag gjorde då, vart jag blev av i världen. Skrämmande, är fruktansvärt kär i Fredrik och det gör ont att åka ifrån honom/han åker ifrån mig när det bara är tal om några timmar... suck. Så lite ångest fick jag den morgonen.

Så sent som i morse så fick jag också lätta panikkänslor. Jag gjorde ju vid naglarna igår och inatt drömde jag att jag satt i den där studion igen, hon hade precis smort mina nagelband med fin olja & så är det en gubbe som kallar till sig mig och så klippte han av mina naglar! Blev rent förtvivlad & skrek att "Nu ser de ju ut som innan ju!".. och han sa till mig att "Lita på mig det är såhärdet ska vara"... då vaknade jag och kontrollerade mina naglar...jodå, de var kvar, fina & vidgjorda, glänsande & gör mina händer ovanligt kvinnliga.. phiuu..

Nästa vecka kommer Linn till skåne, ska bli roligt. Nu ska jag smsa Sara som är hemma från jönköping så man kan boka in en fika i veckan (:



peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0