Morgontrött.

Sitter på min feta röv igen vid datrn & funderar över vad det ska bli av min dag.
Det snöar ute och flera tågavgångar har redan ställts in och jag har ingen lust att åka runt halva skåne för att ta mig till malmö. Inte heller någon lust att bli kvar i malmö längre efter föreläsnngen heller.. suck.

Men vad ska man annars göra? Jag skule kunna gå till sybutiken och börja sy mtt soff-ryggstöd.. Har planer på att göra en säng till en soffa på ett lätt och lite finurligt vis.. men än sålänge bara planer.


Visste ni förresten att magen strejkar helt och hållet närman äter något som är lite sötare än vad man är van vid..?
Min gör i alla fall.



peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0