plus och minus med hemtenta

Minus med hemtentor

- man måste skippa så mycket annat man gärna hellre hade gjort
- man blir väldigt trött av att pumpa ut text och läsa text(så mycket det nu går)
- kortisol smälter långsamt sönder dina inälvor

Plus med hemtentor

+ du kanske lär dig något
+ belöningsnivån är hög när ma väl är klar
+ lägenheten blir jätteren/fin
+ allt annat man aldrig skulle göra annars blir gjort
+ idéerna om allt annat går på högvarv
+ man sover extra gott natten efter man lämnat in tentan


Jag tenderar att göra en jäkla massa annat, altid, när jag skriver hemtenta.
Jag har i nuläget idag, imorgon och torsdag på mg att skriva eftersom på lördag, ska jag först stå i repan på yes med Sigrid, efter det fara till svedala och spela match, efter det en tur till Ikea för att byta lite lådinlägg och en hissgardin, hemma runt 20 på kvällen, kanske har lite tid att skriva då.
På söndag åker vi till kristianstad för att jag ska få stå på en snowboard för första gången i mitt liv, aldrig, observera ALDRIG, har jag åkt utför ens en gång. Efter det blir det tårtkalas hos "svärmor"+mormor.


Nu ska jag försöka komma igång för dagen här, när Fredrik kommer blir det en tur om Boan för att kolla termobrallor, blomjord & sprayfärg.  :P



peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0