Vecka 6

Nu är det fredag igen, veckan är nästan slut.

Tror att mitt beslut inte kommer bli så jobbigt trots allt om veckorna fortsätter gå såhär snabbt.

Hur som helst, har jobbat röven av mig, gått upp klockan 5 tre dagar i rad. Believe me, jag är en sömndyrkare och mår rätt dåligt om ag inte hinner sova, jag är inte den som "klarar mig" på bara några timmar.

Idag blev det inte lika tidigt, eller jo..Fredrk skulle ju upp och åka iväg till Malmö för att sedan åka till Halmstad där de ska ha någon form av bokslutsmöte & omsättnngsplaneringsgrej.. jaja, han kommer hem senare ikväll (: Han väckte mig vid 5 & det kändes sååååå underbart att veta att jag kunde ligga kvar 2 timmar till, men lite tråkigt eftersom han skulle iväg.. Oj vad jag dreglade när ag somnade om btw, i vet när man vaknar & känner att man ligger i en swimmingpool? hahaha!

Känner mig för jävlasnygg idag med..tror det beror på att man för en gångs skull fixat sig en morgon..vilket jag inte gjort när jag gått upp för att jobba nu de senaste 3 dagarna.. hm.

Nu ska jag käka upp mackan, dricka upp kaffet & sen traska bort till tåget som tar mig till malmö. Litteraturföreläsning/seminarium. Och jag ar inte läst litteraturen, känns ju för jävla bra.


INTE.



Peace.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0