Återuppståndelse

Eller vad man nu vl kalla det. Ja, som ni ser så har jag inte skrivit ett endaste inlägg på 1000 år vilket jag ber om ursäkt för. Har haft en del att göra.av och till i alla fall. Bland annat en tenta som jag skrev i fredags, i torsdags stukade jag lillfingret så fingertoppen pekade snett bakåt.. Jag har levt i penningnöd med endast 28 kr på kontot, ingen bra deal där.. Dels har jag varit hos Fredrik konstant sen jag kom hem från Norrland den 8 januari. Jag har upplevt nästrauma i Örebro där Fia var hjälten för dagen, hon var ju även hjälten när jag stukade fingret.


Hur som helst, i söndags beslutade jag mig för att min lappis skulle med till Fredrik så jag skulle kunna sitta ifred & skriva här lite oftare..


Hur som helst, jag lever, jag spelar volley, imorgon börjar min nästa kurs och jag har världens gosigaste man vid min sida <3



peace

Kommentarer
Kristina

Ja, skärpning SARA! Roligt med mer uppdatering.. kramkram

2010-01-19 20:24:16
URL: http://mammatillmilton.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0