Förkyld

Det gynnar, kände hur bihålorna svullnade, näsan som sakta med säkert förde mer oväsen (som i pipljud & snörvel) och halsen blev mer och mer lam.. Och imorgon har vi match mot ängelhom, ja känner peppen, verkligen. Tror jag får prioritera att må bättre & kurerar mig idag så jag är kryare imorgon. Har både Nasoferm(som torkar sönder hela lukt, luftfuktarsystemet och bihålorna i allmänhet så jag får näsblod..nej jag tål inte nässpray så bra, men jag kan andas i alla fall) mucoangin som förlamar munnen och ibumetin i mängder som väntar på att laga min kropp, så det kanske kan bli bättre till imorgon..har ju sovit hyfsat inatt och imorgon har jag sovmorgon så det kan nog bli bra.. hmpf, skit.

Det bli en tur hem om idag också..för första gången på evigheter känns det som, haha..fast jag var där i fredags.


Äsch, vilket tråkigt och drygt inlägg detta blev.
Snart kör jag till skolan och antecknar på föreläsningen & seminariet.
Sen ska jag hem-hem och hälsa på mamma.
Sen hem hit och kurera mig så jag blir frisk.


peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0