Kluven

Det händer saker och ting lite överallt tycker jag.
Vi kunde inte ta oss till matchen igårkväll pga snöoväder och SVBF tycker det är vårt fel och vill att vi ska böta 10 papp.
Jag kanske åker till Gotland i sommar trots allt, med erbjudandet med mer lön än jag kommer få här nere och ytterligare en fantastisk sommar i bagaget, kanske lite nya kontakter världen över också. Detta med ont i hjärtat om jag ska behöva åka ifrån min älsklingsfredrik :(
De ändrar om här på blogg.se ser man också.
Folk tar sönder sina mobiler.
Frysen droppar - frostas av.
Catharina är i Chamonix & åker skidor..
Fia kanske följer med till Gotland om vi nu bestämmer oss för det.

Mitt hjärta slits åt flera håll..

Det gör lite ont.

Det är så mycket jag vill göra.



Men.. som man brukar trycker vi undan den ett slag. Nu ska jag skriva klart min examinationsuppgift till måndag.

peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0