Morgonmys

Jag hatar egentligen att bli väckt tidigare än jag ska gå upp, men när Fredrik ska upp & jobba så är det faktiskt ganska mysigt att ligga & dregla på varandra en stund innan an går upp på riktigt.

Dagen igår blev minst sagt lååång.. åkte härifrån halv 11 eftersom jag skulle upp till helpdesk på orkanen innan första lektionstillfället i historian. Jag fick det är funka plus att jag köpte en vansinnigt god kaffe latte för 20 spänn. Och nej, det var ingen fattig maskinlatte, det var riktig espresso i, det var riktig, skummad mjölk. Massor av plus på den latten!

Imorgon ska jag till Ikea med Krillan & Milton, massor av skoj!


Idag.. hm..Ikväll kommer Tord till träningen i alla fall..
Jag kanske ska läsa lite..MÅLA MIN HYLLA SKA JAG. Och rensa en blomkruka i trappen..



Livet är slappt.


peace

Kommentarer
Skrutt

Om du ville slipa hyllan så finns slippapper i plastskåpet i garaget ;)

2010-01-21 12:11:07

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0