tankar långt, långt borta.

Sitter med datorn i knät, Fredrik ligger bredvid i soffan. Jag surfar och han glor på Legend of the seeker. Han har jobbat, jag har jobbat och spelat match och har som grädde på moset dragit igång en förkylning som legat och tryckt i kroppen i snart 4 månaders tid. Skönt om det bryter ut så det kan försvinna helt.

Hur som helst, vi sitter/ligger i soffan som ett gammalt par. Som om vi alltid varit ämnade för varandra, myser.. Tycker hemskt mycket om mitt liv just nu om man plockar bort förkylningen förstås.


Väldigt bra låt som Fredrik spelade för mig innan (: Den är genialisk!

Ni hittar låten här!

Kommentarer
E

Jag har ridit hur många år som helst innan. Slutade när jag var 13-14 typ. Intresset började komma tillbaka när jag flyttade upp, alla har hästar här överallt, och nu så ja.. nu sitter jag där igen :)

2010-01-25 09:54:32
URL: http://emmaebba.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0