Träning.

Som jag kanske redan har nämnt så är tanken att jag ska gå ner lite, slimma till kroppen lite nu under våren för beach -10 (tjoho). Har köpt ett par jeans som är snygga som fan som är tanken att jag i alla fall ska kunna knäppa när jag fyller år..what a joyful thought..
Varje gång jag tänker på det får jag lätta panikkänslor eftersom de flesta gånger jag gör det så sitter jag på min feta röv här vid datorn, Tvn(tro't eller ej, jag har börjat se mer TV) eller så gör jag något annat slött..det är väl precis då jag egentligen bårde slänga mig ner på golvet och göra 100 push-ups.. men kommer oftast på då att jag har 3 timmar träning på kvällen. Ska bryta en vana den här veckan dock, ska köra morgonträning på lördag tänkte jag, spinning, pump & balance på Yes är vad jag har i åtanke, eftersom Fredrik ändå jobbar så kan man väl sticka & svettas en sväng. Några minuter i ett solarium kanske inte heller hade varit fel..Får tänka på det, solariet då.

Nu ska jag ut & handla liniment till min ömma axel.


peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0