2/3 av mig är ditt

Man pratar ju om andra hälft & så där.. Men Fredrik har 2/3 av mig. Punkt.

Det var en lång dag igår och idag kommer bli lika lång som igår fast en timme åt andra hållet, börjar tidigare.
Nu på förmiddagen ska jag bygga ihop en gammal soffa och måtta om den går in i något av gästhusen, hade varit sweet.. Kul med småfix där och & faktiskt.

Igår innan jobbet satt jag & jgorde en light planering av min & Fredriks semestervecka som vi ska ha tillsammans sista vecan här på Gotland. Ni kan tro att jag ser fram emot den där veckan eftersom det innebär massor av grejer som ska ses & upptäckas men just för att det är med honom jag ska göra det. Finns inte ord!
Massor av planer för hösten också, ska ringa en klädbutik i Äsperöd idag & höra lite mer om den där tjänsten de annonserar om..hade varit roligt om man kunnat få tag i jobb så nära.. Planerar även för soffan som jag är sugen på(och fredrik också för den delen) hur det ska fixas med hämtning & om man ska försöka ta Gekås i samma vända, SWEET STUFF!


Nu ska jag dra lite i den där soffan då..


Peace<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0