En kul känsla

Idag kom det in en hel hög med sporthojare som ska bo över helgen. Den typen som jag tror de flesta tjejer skulle dregla lite i smyg och kasta lite extra med håret för..
Det enda jag tänkte när de kom paroderande in var när Fredrik & jag ska lyckas få ihop en MC-semsester ihop :D<3 Det känns som om det alltid varit han och jag, att det bara varit självklart hela tiden. Du är BÄST<3


Nog med gull (:

Vi har en dum kille i vårt team som inte verkar förstå hur det är att få allt gjort på en kväll, det blev 11 timmar idag igen för att han inte skötte sig... Menmen, ag får ju timmar så jag ska väl inte klaga, jag har ju som sagt en soffa att handla till min & Fredriks lägenhet :D Jag finurlar med adressändring.. vågar jag, ska jag? :D

Imorgon är det grillafton på schemat, jag ska göra ett ärligt försök att leta upp volleybollen som en gång fanns på den här anläggningen.. är så sjukt sugen på en boll att leka med sig själv med. Sjukt vad det kliar i fingrarna!!!


Nu ska det sovas. Älskling ringer snart.


peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0